Kurulan mobil tarama aracında kadınlara yönelik ücretsiz mamografi çekimleri yapılarak, kanser taramaları gerçekleştirildi. Vatandaşlar, hem bilgilendirildi hem de erken teşhisin hayat kurtardığı vurgulandı.

İl Sağlık Müdürlüğü yetkilileri, kadınların rutin kontrollerini ihmal etmemeleri gerektiğini belirterek, “Kanserle mücadelede en güçlü silahımız erken teşhistir.
Mobil tarama aracımızla vatandaşlarımızın ayağına gidiyor, sağlık hizmetini daha erişilebilir hale getiriyoruz” açıklamasında bulundu.

Siirt’in Başarılı Hekimi Semih Sağlık  Doçentlik Unvanı Aldı
Siirt’in Başarılı Hekimi Semih Sağlık  Doçentlik Unvanı Aldı
İçeriği Görüntüle

Siirtliler de uygulamadan memnuniyetlerini dile getirerek, bu tür çalışmaların farkındalık oluşturduğunu ifade ettiler.

Unutmayın, erken teşhis hayat kurtarır! Siz de taramalarınızı ihmal etmeyin.