Bir Kurban Bayramı’nı daha gurbette karşılamanın manevi huzurunu yaşadıklarını belirten Tanık, bağışçılar tarafından emanet edilen kurban vekâletlerini büyük bir hassasiyetle ihtiyaç sahiplerine ulaştırmak için gayret gösterdiklerini ifade etti.

Tanık mesajında, “Siz kıymetli bağışçılarımızın bizlere emanet ettiği kurban vekâletlerini; Hazreti İbrahim’in teslimiyeti, Hazreti İsmail’in sadakati ve kulluğun en güzel örneği olan samimiyet duygusuyla ihtiyaç sahiplerine ulaştırmak için gayret ediyoruz.
Bizler de bu kutlu emanetlere aynı bilinç ve hassasiyetle şahitlik ve vekâlet edeceğiz.” ifadelerine yer verdi.

Vali Dr. Kemal Kızılkaya’dan Siirt TSO’ya Ziyaret
Vali Dr. Kemal Kızılkaya’dan Siirt TSO’ya Ziyaret
İçeriği Görüntüle

Yapılan ibadetlerin ve hayırların kabul olması temennisinde bulunan Tanık, başta aziz milletimiz olmak üzere tüm İslam âleminin Kurban Bayramı’nı tebrik ederek bayramın sağlık, huzur, bereket ve kardeşlik getirmesini diledi.