Siirt Valisi Dr. Kemal Kızılkaya, Cumhurbaşkanlığı Mülki İdare Amirleri Atama Kararnamesi ile ilimizdeki görev sürelerini tamamlayarak farklı illere atanan kaymakamlar onuruna düzenlenen veda programına katıldı.
Programda konuşan Vali Kızılkaya, görev yaptıkları süre boyunca Siirt’e sundukları özverili hizmetler ve başarılı çalışmalar dolayısıyla kaymakamlara teşekkür etti.
Yeni görev yerlerinde de aynı başarı ve gayreti göstereceklerine inandığını belirten Kızılkaya, tüm kaymakamlara görevlerinde başarılar dileyerek, kendilerine teşekkür belgesi takdim etti.
Samimi bir atmosferde gerçekleşen programa İl Jandarma Komutanı Tuğgeneral Uğur Özmen ile İl Emniyet Müdürü Mehmet Özdemir de katıldı. Program, hatıra fotoğrafı çekimi ve iyi dilek temennileriyle sona erdi.