Siirt, ilk kez ev sahipliği yaptığı Türkiye Yol Bisikleti Şampiyonası’nı büyük bir coşku ve başarıyla tamamladı. Final yarışları ile ödül ve kapanış programına katılan Siirt Valisi ve Belediye Başkan Vekili Dr. Kemal Kızılkaya, organizasyonun hem spor hem de bağımlılıkla mücadele açısından önemli bir misyona sahip olduğunu vurguladı.
Cumhurbaşkanlığının “Bağımlılıkla Mücadele Seferberliği” vizyonu doğrultusunda düzenlenen şampiyonada, Türkiye’nin dört bir yanından gelen sporcular üç gün boyunca centilmence mücadele etti. Büyük Erkek Yol Yarışı ve U-19 Erkek Yol Yarışı’nın tamamlanmasıyla organizasyon sona ererken, dereceye giren sporculara madalya ve kupaları Vali Dr. Kemal Kızılkaya ile protokol üyeleri tarafından takdim edildi.
Program kapsamında Siirt Belediyesi tarafından düzenlenen çekilişte 11 gence bisiklet ve kask hediye edilerek sporun yaygınlaşmasına katkı sağlandı.
Ayrıca Bisiklet Antrenörlüğü Eğitim Programı’nı başarıyla tamamlayan antrenörlere başarı belgeleri de Vali Kızılkaya tarafından verildi.
Fair-play ruhunun hâkim olduğu organizasyonun, Siirt’in tanıtımına, spor turizmine ve marka değerinin güçlenmesine önemli katkılar sunduğu belirtildi. Organizasyonun başarıyla gerçekleştirilmesinde emeği geçen Türkiye Bisiklet Federasyonu, Yeşilay Derneği, kamu kurumları, gönüllüler ve tüm görevlilere teşekkür edilirken, yarışmalara katılan sporcular ile derece elde eden isimler de tebrik edildi.
Kapanış programına İl Emniyet Müdürü Mehmet Özdemir, Şirvan Kaymakamı ve Belediye Başkan Yardımcısı Ahmet Ali Altıntaş, Yeşilay Spor Kulübü Başkan Yardımcısı Necmettin Gülak, Türkiye Bisiklet Federasyonu Genel Sekreteri Sedat Fırat, Gençlik ve Spor İl Müdürü İsmail Çalgan, sporcular, antrenörler ve çok sayıda vatandaş katıldı.










