Şehit Polis Hayrettin Şişman Ortaokulu’nda Mezuniyet Coşkusu
Şehit Polis Hayrettin Şişman Ortaokulu’nda Mezuniyet Coşkusu
İçeriği Görüntüle

SİAHED Başkanı Dr. Özgür AYDIN’ın organizasyonuyla gerçekleştirilen programa; Tıp Fakültesi öğretim üyeleri, Siirt Eğitim ve Araştırma Hastanesi hekimleri, aile hekimleri, diş hekimleri ve özel hastanelerde görev yapan hekimler katıldı.

Samimi bir ortamda gerçekleşen buluşmada hekimler, yoğun çalışma temposunun dışında bir araya gelme fırsatı bulurken, mesleki konular hakkında görüş alışverişinde bulundu. Farklı kurumlarda görev yapan hekimlerin kaynaşmasına katkı sağlayan program, meslektaşlar arasındaki iletişimin ve dayanışmanın güçlendirilmesi açısından da önemli bir fırsat sundu.