Pazartesi günü Siirt’te görevine başlayan İl Emniyet Müdürü Mehmet Özdemir’i makamında ziyaret eden Başkan Kuzu, yeni görevinde başarı dileklerini iletti.

Ziyarette, Siirt’in huzur ve güvenliği için yürütülecek çalışmalar ile kamu kurumları arasındaki iş birliğinin önemine vurgu yapıldı.

Başkan Kuzu, Emniyet Müdürü Özdemir’in tecrübe ve birikimiyle Siirt’e önemli katkılar sunacağına inandığını belirterek, görevinde muvaffakiyetler diledi.

Siirt Polisi, YKS’ye Geç Kalan Öğrencileri Sınava Yetiştirdi
Siirt Polisi, YKS’ye Geç Kalan Öğrencileri Sınava Yetiştirdi
İçeriği Görüntüle

İl Emniyet Müdürü Mehmet Özdemir ise nazik ziyaretlerinden dolayı Başkan Güven Kuzu’ya teşekkür ederek, vatandaşların huzur ve güvenliği için tüm teşkilatla birlikte özveriyle çalışacaklarını ifade etti.