Program kapsamında KOSGEB destekleri hakkında bilgilendirme yapılırken, işletmelerin sorun ve talepleri de istişare edildi.

Ziyaretin ardından sosyal medya hesabından paylaşım yapan İbrahimcioğlu, “Siirt programı kapsamında KOBİ’lerle bir araya geldik, KOSGEB desteklerini anlattık. KOBİ’lerle istişareyle geçen programı organize eden Siirt TSO Başkanı Güven Kuzu’ya ve yönetimine teşekkür ederim” ifadelerini kullandı.

Vali Dr. Kemal Kızılkaya’dan Siirt TSO’ya Ziyaret
Vali Dr. Kemal Kızılkaya’dan Siirt TSO’ya Ziyaret
İçeriği Görüntüle

Programın, Siirtli girişimcilerin KOSGEB desteklerinden daha etkin faydalanmasına katkı sağlaması bekleniyor.