Valilik makamında gerçekleşen ziyarette, çeşitli konular üzerine görüş alışverişinde bulunuldu. Samimi bir atmosferde geçen görüşmede, Siirt’in sosyal ve kurumsal gelişimine yönelik değerlendirmeler de ele alındı.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Vali Kızılkaya, nazik ziyaretleri dolayısıyla Anayasa Mahkemesi Üyesi Yılmaz Akçil’e teşekkür ederek çalışmalarında başarılar diledi.
Karşılıklı iyi niyet temennilerinin ifade edildiği ziyaret, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.






