Gerçekleşen ziyarette kültür, turizm ve kamu hizmetleri üzerine görüş alışverişinde bulunulurken, karşılıklı değerlendirmelerde bulunuldu. Samimi bir ortamda gerçekleşen buluşmada Anayasa Mahkemesi Raportörü Ahmet Canpolat da hazır bulundu.
İl Kültür ve Turizm Müdürü Mehmet Sabahattin Genç, nazik ziyaretlerinden dolayı Anayasa Mahkemesi Üyesi Yılmaz Akçil’e teşekkür ederek memnuniyetini dile getirdi.
Ziyaret, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafının ardından sona erdi.





